QUÀLIA LLEURE

Equip Quàlia

QUÀLIA LLEURE

● Coneixes el seu Impacte?

Quàlia és una cooperativa d’iniciativa social que desenvolupa projectes i serveis en l’àmbit del lleure, l’alimentació i la socialització, dirigits a les diferents etapes de la vida amb una voluntat educativa, integradora i transformadora i vetllant perquè arribin a tot el territori per no deixar ningú enrere.  Estimulen la capacitat transformadora de totes les persones, els seu equip i  les persones usuàries,  per a reduir les limitacions personals i territorials i crear un món més just i equilibrat.

Quàlia neix el 2011 de la mà del Grup Alba i es constitueix com a cooperativa el 2019, dins del Grup Alba, grup d’entitats d’economia social.

La seva proposta de valor és construir una societat més justa i equilibrada en tot el territori gràcies a l’apoderament de les persones i la participació comunitària en temes alimentaris, de lleure i de socialització. Creuen en la capacitat transformadora de totes les persones com a motor per a construir un món on tothom és valorat per les seves capacitats i acompanyat per a desenvolupar el seu màxim potencial.

www.lleurequalia.cat

● Objecte de la inversió

Enfotir el creixement de l’entitat.

● Tipus d’inversió

Préstec pacient