LA QPERATIVA

Foto equip La Qperativa

LA QPERATIVA

● Coneixes el seu Impacte?

La Qperativa és un projecte cooperatiu que impulsa la inserció i l’empoderament social i professional de persones que estiguin en risc d’exclusió, o bé trobin dificultats per a desenvolupar-se personalment i professional per raons socioculturals, econòmiques o de qualsevol altre tipus, mitjançant l’impuls de l’emprenedoria informada. Exploren totes les formes possibles de cooperar en l’àmbit del treball.

La Qperativa neix al 2019 gràcies a un grup de persones provinents de l’àmbit de l’empresa tradicional que volien desenvolupar per elles mateixes un projecte que fos útil per la societat i que al mateix temps les omplís.

Actualment són 8 persones sòcies i 1 persona treballadora.

La seva proposta de valor és convidar petits projectes a desenvolupar-se dins la pròpia cooperativa, facilitar un espai de treball versàtil i agradable. Facilitar l’enxarxament en un ambient amable. També faciliten acompanyament a projectes que vulguin iniciar el seu camí com a empresa social.

www.qperativa.cat

● Objecte de la inversió

Enfortir el projecte, per donar-li continuïtat i solidesa.

● Tipus d’inversió

Préstec participatiu