La Fundació Seira és l’entitat que ofereix a les empreses cooperatives de treball claus per accedir al seu finançament. Seira contribueix a generar confiança entre les entitats financeres i les cooperatives a partir d’un ventall d’eines pràctiques i propostes formatives adaptades a les seves necessitats.

Orígens

La Fundació Seira es va crear l’any 2008 amb la voluntat de preservar i donar sentit col·lectiu al patrimoni que va generar la transformació de la cooperativa Ecotècnia.

Impulsada per persones ex-sòcies de la cooperativa i per la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya, la Fundació Seira va néixer amb la finalitat de donar suport i promocionar el cooperativisme, especialment el del treball associat.