Nous programes financers

La Fundació Seira treballa en nous programes financers adaptats a la realitat de les empreses cooperatives i socials. El repte de la Fundació Seira Aquests nous instruments financers són el fruït d’una llarga investigació a partir de les necessitats expressades per les cooperatives federades i, sobretot, de la voluntat de donar-hi resposta. Els programes financers en què la Fundació Seira treballa actualment són:

Programa de Microcrèdits

Dirigit a la creació de noves cooperatives i a la capitalització de les cooperatives d’iniciativa social. Aquest programa de microcrèdits es fonamenta en el finançament a les persones sòcies de les cooperatives per a la seva capitalització. Dóna suport al programa Municipi CooperatiuAracoop i Catalunya Emprèn a través del finançament de les persones associades.
Així mateix, impulsa els acords oportuns amb les entitats financeres per a facilitar l’accés a microcrèdits a les cooperatives de treball, com per exemple el de Microbank

Xarxa d’Inversors Privats

Aquest programa està orientat al finançament de projectes amb gran potencial de creixement. Té el suport de fons d’Inversió Internacionals com SEFEA o dels nacionals com ara Gicoop o Sicoop entre d’altres. Notícies vinculades