Missió i Visió

Seira és la fundació sense ànim de lucre que dóna suport financer a les cooperatives de treball associat. Actua amb transparència i accessibilitat per dotar de les eines i recursos necessaris per millorar la cultura financera de les cooperatives, l’accés al finançament i impulsar el sector financer al servei de l’economia social i cooperativa.

La Fundació Seira vol ser un dels referents de coneixement de l’economia social i del cooperativisme a nivell financer en l’àmbit nacional, estatal i internacional. Així mateix, vol ser reconeguda per la seva transparència en el funcionament i proximitat a la realitat de les empreses cooperatives.

La Fundació Seira treballa coordinadament amb la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya i amb aquelles institucions que comparteixen l’objectiu d’ajudar a les empreses cooperatives i d’economia social.