Financoop: Obrim les portes del finançament

Financoop: obrim les portes del finançamentCom molts de vosaltres sabeu la Fundació Seira, amb la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya, lidera i coordina la xarxa Financoop. Amb  la confiança que ens heu anat donant aquests darrers anys, la xarxa Financoop ha reorientat els seus esforços per obrir les portes del finançament a les cooperatives.

La millor fórmula que hem trobat és la ronda de finançament per impulsar els vostres projectes empresarials socials cooperatius. La ronda de finançament és una de les formes que tenen les empreses per captar capital de nous inversors.

Els membres de Financoop són els inversors i vosaltres, les cooperatives, teniu les iniciatives.

Per tant, es tracta de posar en comú les necessitats financeres dels projectes cooperatius, i trobar conjuntament les millors solucions inversores. Per això, busquem bons projectes, perquè creiem en el món cooperatiu i en les empreses de l’economia social.

Fins el 27 de març de 2015 podeu presentar el vostre projecte empresarial per accedir a la ronda de finançament. Només cal que ompliu el formulari i entrar en el procés de selecció. Totes les empreses tindreu la vostra oportunitat, perquè el desig de la xarxa Financoop és obrir, de veritat, l’accés al finançament.

Tags: , , , , , , ,

Tornar al llistat