Reedició: programa de beques per formació financera

La Fundació Seira posa a disposició de persones sòcies i treballadores de cooperatives de treball federades una nova edició del programa de beques que permetrà co-finançar programes formatius de l’àmbit financer.

El programa de beques de la Fundació Seira es va iniciar el 2010. En la seva edició actual es concentrarà en formacions exclusivament de l’àmbit financer ofertes per universitats o escoles, inclosa Aposta Escola Empresarial Cooperativa. El Patronat de la Fundació Seira estudiarà les propostes rebudes i repartirà la dotació econòmica del programa de beques entre les diferents persones candidates seleccionades.

Gràcies als convenis signats recentment amb Banc Sabadell i Caixa d’Enginyers, existeixen facilitats per a cobrir l’import no becat del curs escollit.

Data límit: 15 de desembre de 2014 On: seira@fundacioseira.coop

Trobareu més informació: